No 3.oktobra darbu pašvaldībā uzsākusi Kancelejas vadītāja Jolanta Dāvidniece. Kancelejas vadītāja bakalaura un maģistra grādu jurista kvalifikācijā ir ieguvusi Latvijas Policijas akadēmijā. Darba pieredze Kancelejas vadītājas amatā iegūta, strādājot Administratīvajā apgabaltiesā un AS „Trasta Komercbanka”.
„Ņemot vērā iepriekšējo darba pieredzi, uzskatu, ka spēšu organizēt operatīvu dokumentu apriti Siguldas novada Domē un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, jo pašvaldības uzmanības centrā ir novada iedzīvotājs”, saka Kancelejas vadītāja Jolanta Dāvidniece.
Siguldas novada pašvaldības Kancelejas kompetencē ir nodrošināt informācijas un dokumentu apriti pašvaldībā, administrēt Domes sēdes un veikt fizisko un juridisko personu apkalpošanu.
© www.sigulda.lv


Uz lapas augšu
Atpakaļ
Drukāt